Activitate

 

A fost constituit pentru a gestiona contactele cu mass-media, institutiile guvernamentale si non-guvernamentale, fundatii, companii, forurile culturale din tara si strainatate ...organizeaza programe si evenimente specifice biroului sau in colaborare cu celelalte departamente ale noastre  (festivaluri, concerte, targuri, concursuri).

Biroul Marketing si Relatii Publice are o echipa alcatuita din profesionisti, cu o buna pregatire în utilizarea diverselor programe de calculator si care au o viziune de ansamblu a intregii activitati a Centrului Cultural, stabilind prioritatile si posibilitatile tehnice de realizare a diverselor planuri de marketing. Urmarind impactul pe care il au campaniile asupra publicului, asupra altor institutii sau mass-media stabilesc strategiile de promovare a imaginii Centrului Cultural.

Biroul reprezinta interfata Centrului Cultural, prin care se deruleaza relatiile noastre cu mediul economic, institutional si cu publicul consumator de cultura.

El reprezinta "linia de start" a campaniilor si proiectelor noastre. O parte însemnata a proiectelor de finantare si a programelor de colaborare cu partenerii nostri se regasesc aici. De asemenea Biroul Marketing si Relatii Publice asigura productia materialelor promotionale pentru toate actiunile Centrului Cultural.

Biroul  este specializat si în productie publicitara. El poate realiza pentru clientii nostri servicii de impresariat, cercetare marketing, publicitate, afise pâna la marimea A0 color sau alb - negru, diplome, pliante, coperti CD-uri sau DVD-uri, bannere, ecusoane, mape, calendare, CD-uri multimedia de prezentare, DVD-uri etc.